SanaLika...!
ANKETLER  
  Ana Sayfa
  Bedava Sakız
  Sanalika Hakkında
  Sanalikadan Resimler
  Sanalika Hileleri
  Sanalika Balık Hilesi
  Bowling Hilesi
  Sanalikada Konserler
  Bungalow
  Sanalika Banka
  Sanalika Mekanlar
  Sanalika Görevleri
  Sanalika Emlak
  Sanalikada Yenilikler
  Olimpos
  Anketler
  Ziyaretçiler
  Top 10 Kullanıcılar
  Sanalika Forum
  Gazeteee
  Sayaç
  Chat
Sanalika Hileleri


Merhaba arkadaşlar kolay çöp toplamayı söylüyorum öncelikle görevi alıyoruz... Misal 6. caddeye gidiyoruz bakkalın oradaki çöpe tıklıyoruz. Çöpü tam alırkn diğer başka bir çöpe tıklıyoruz o tıkladığımız çöp çantamıza geliyor amaç kısaca seri olarak çöpleri toplamak çok kalabalık bir ortamdaysanız çöpe adım attığınız anda diğer çöpe tıklayın diğer çöp gelir eğer bomboş bir alandaysanız çöpe bir adım kala diğer çöpe tıklıyoruz işte bu kadar artık uzaktaki çöpleri hızlı ve kolay bir şekilde topluyacağız...

 
 
Çöp toplama hilesi:

Bir çöpe doğru ilerliyorsunuz.Daha sonra tam çöpün üstündeyken uzaktaki çöpün üstüne basıyoruz.Ve daha sonra uzaktaki çöpü almış oluyoruz!..






Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: herne ise, 21.10.2015, 15:08 (UTC):
gerçekten veriomu 100.000 sanile ihtiyacım var çünkü :-

Yorumu gönderen: :P, 12.05.2015, 08:39 (UTC):
:- :- :- :-

Yorumu gönderen: hangman, 06.05.2015, 04:36 (UTC):
nolur fakirim bana 1000 sanil verirmisin sana yalvarıyorum
:(

Yorumu gönderen: rrrrrrrrrrrrrrrrrrr, 15.03.2015, 08:49 (UTC):
ujrujrjjjjjjjjjjjjj

Yorumu gönderen: gizem, 12.12.2014, 05:24 (UTC):
zaten ben çoktan biliyodum

Yorumu gönderen: lkmcl, 15.07.2014, 12:14 (UTC):
yok

Yorumu gönderen: bir dost, 29.04.2014, 09:26 (UTC):
ya ben yapıyom olmuyo yalancılar

Yorumu gönderen: Bir Dost, 02.04.2014, 11:06 (UTC):
Ben bu hileyi biliyordum zaten.Bu hile oluyor.Ama bana başka hile lazım...

Yorumu gönderen: akıllı , 30.10.2013, 11:37 (UTC):
yalancılar

Yorumu gönderen: bılınmeyen , 29.10.2013, 18:48 (UTC):
ne garıp ısınlanma hılesı gıbı



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

SanaLika EqLenceye KatıLLL...!  
 

Sitemi beğendinizmi...? :)
Çok güzel
Güzel
İdare eder
Kötü :S

(Sonucu göster)


 
Reklam  
   
Bilmece Kazananlar  
  Arkadaşlar blackwolf arkadaşımızı tebrik ediyorum 1. sorunun cevabını buldu cevap osuruktu :D Cevabı bulduğu anda sakızını verdim... :)  
Bilmece Kazananlar  
  emirrr_09 arkadaşımıza ardarda tebrik ediyorum 2. ve 3. soruyu bildi devamının gelmesi dileğiyle İyi Günler...!  
Bilmece Kazananlar  
  Sanilli_kroki arkadaşımızı tebrik ediyorum bilmecesini bildi sakızını kazandı...! Güle Güle kullan...! :D  
Site Hakkında  
  Arkadaşlar bu hafta salı günü 5 günlük tatile çıkmıştım siteyle ilgilenemedim özür dilerim :)  
Bugün 73352 ziyaretçi (118043 klik) Sitemi ziyaret etti soruları cevapladı ve benden bedavaya sakız kazandı...!
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=
html kodları